lilltrasan

Rabattkupong Libero

Publicerad 2015-11-18 16:01:38 i Allmänt, Baby Nathalie,

Det känns som det är lördag hela veckan.. Just för att jag är ledig varje dag till och med att Lill hjärtat vill komma ut. Jag klagar inte 😋

En så länge har jag tagit det rätt piano då min käre man opererade sitt öra i måndags och är sjukskriven i minst två veckor. Så jag har iaf sällskap här hemma 😍 fast han kan inte göra så mycket då han inte får röra på huvudet. Men det är trevligt att ha honom hemma ändå ❤️ 

Idag fick vi en broschyr från Libero med en massa rabatter. Vi bugar och bockar, har ju hört att det går åt en del blöjor i början. 


Ligger just nu och kikar på min mage som studsar upp och ner. Någon är vaken 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela