lilltrasan

Mina nya plåster, håriga saker.

Publicerad 2015-11-28 09:48:49 i Allmänt,

Det känns som att hundarna har blivit mer och mer medveten om att vi ska få tillökning i familjen. 
De lämnar mig inte en sekund själv och avlöser varandra om med vem som ska ligga närmast mig.

Samantha tycker jag det märks mest på, mitt nya lilla plåster. Hon har alltid gillat mig men har alltid varit "pappig" då hon har haft sin husse för sig själv i fem år och jag har funnits i bilden i 2 1/2 år. Men nu är det mest jag som gäller. Om jag byter soffa då går hon efter mig och hoppar upp i min och överger sin husse. 😄



Mixxa har alltid varit "mammig" men jag tycker väl lite att det är på ett annat sätt nu. Hon har nog blivit aningens lugnare... Det är svårt att sätta fingret på, hon är iaf mest nöjd om hon får vara näääära mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela