lilltrasan

Låt mig va!

Publicerad 2015-11-27 11:01:35 i Allmänt,

Jag blir gaaaalen. 
Det här med banker... ja inte vilka banker som helst. Inte dessa små banker som alltid skickar reklam; Låna pengar av oss! Det finns ju några sådana som har för vana att skicka ut reklam varannan månad. 

Nu pratar jag min bank. Swedbank. 
Dom har börjat för ett tag sedan att skicka ut reklam även dom. Samla dina lån upp till 350tusen kr. 
Nu var det över två år sedan jag fick bort mitt privatlån hos dom och dom är desperata av att jag ska låna pengar av dom igen. 
Fan låt mig va! 

Förut fick man inte ta lån för man hade för många kreditupplysningar och inte kunde jag samla ihop mina lån heller hos dom. 
Näää men nu passar det, nu vill de minsann suga ur mig pengar med deras räntor. 

För mig räcker det med bolån hädan efter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela