lilltrasan

Julklappsdjungeln

Publicerad 2015-11-30 17:24:23 i Allmänt,

Åh vad jag har funderat och funderat på vad jag ska köpa till min man i julklapp i år. Jag brukar alltid försöka snappa upp saker han säger att han vill ha... För när man frågar så önskar han sig aldrig något. Men i år har jag varit för tankspridd och haft tankarna på bebisen i magen istället. 😁

Men nu har jag kommit på en sak som han vill ha och kommer att använda. Känns jätteskönt att ha beställt grejjen på nätet redan. Sen vet jag en till sak jag ska köpa, men man vill ju alltid ha en sak som är den "största" och lite roligare. 
Vi har också beställt julklappar till våra gudbarn. Så hälften av julklapparna är klara 😃

Vi har börjat med att bara köpa till barnen. Lite enklare så tänker man först. Fast ändå inte! Barn har ju oftast en miljon triljons leksaker. Nu ska man försöka köpa något de inte har eller ännu svårare.. Något deras syskon inte har som de kan ärva. Helt galet svårt! Den ska det helst kosta väldigt lite då man vet att det inte bara är vi som köper leksaker till barnen och mer hälften av allt de får kommer ändå läggas åt sidan och knappt lekas med. 

Julklappsdjungeln är inte lätt. Varken till vuxna eller barn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela