lilltrasan

Järn värdet som aldrig går upp

Publicerad 2015-11-14 10:00:55 i Allmänt,

Oooohhhiiiiii... Jag ligger fortfarande i sängen. Det var sjukt länge sedan jag vaknade halv tio ☺️ 

Igår var det första dagen som ledig. Om jag tog det lugnt? Njaaa inte direkt. Började med en promenad med hundarna. Eftersom jag skulle lämna de hemma i några timmar ville jag gå en längre sträcka. Hmmmm, jaaa så lång var den inte men vi var ute i ca 40 min. 


Jag kände yrsel flera ggr och fick stanna.

Kl 11 hade jag tid hos Mvc. Där fick jag reda på att mitt blodtryck sjunkit ytterligare 95/60 så inte konstigt att jag varit yr den senaste veckan. Mitt järnvärde har gått ner till 102 trots att jag varit duktig med mitt järn. 🙄 sockret låg normalt iaf.

Därefter åkte jag till Häggvik för att hämta ut sista babyboxen, åkte och handla till porterstek jag skulle göra och köpa present till Nathalies gudmor Tania som fyllde år i går, hann även dammsuga.


Porterstek av älg.

Man borde få mer betalt av livet som hemmafru, jag hann ju inte vila en sekund 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela