lilltrasan

Jag vann!

Publicerad 2015-11-29 12:09:08 i Allmänt,

Jag vann budgivningen på tradera. Äntligen!

Jag har budat på en del babynest, men jag tycker att alla har gått upp så mycket i pris. Men nuuu blev det äntligen min tur att kamma hem annonsen.

Mycket handlar ju om timening. Vilken dag går annonsen ut? Vilken tid? Har det nyss varit löning? Osv. 

Sen har jag googlat runt mycket på nätet och försökt att hitta ett fint och prisvärt babynest. Men att lägga mellan 600-800kr på ett tycker jag är för tok för mycket pengar.
Jag har nämligen insett att jag kommer ha noll kr att spendera när jag får min mammapenning. 

Denna skönhet kommer att komma hem till oss den kommande veckan för endast 440kr inkl. Frakt 👌🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela