lilltrasan

Gravidklåda?

Publicerad 2015-11-20 23:30:47 i Allmänt,

Är det någon mer än mig som har fått någon slags klåda på kroppen när ni är gravida? 

För mig började det för ca två veckor sedan att kryp i benen, jag kan inte sitta still och det börja klia som sjutton överallt. Det är så oskönt så det inte är klokt. 

Jag har försökt att googla men hittar inte alls så mycket. Det enda jag kanske kom fram till är att människor med dels järnbrist får lite restleggs syndrom och kli. 

Härom dagen började jag grina i soffan för det kliade så sjukt mycket. Som tur är är det inte varenda dag det kliar så mycket men nästan alltid något och i princip kommer det bara kvällar. 

Någon som har tips på att tabort klådan? 


Jag, magen och ärret i v.32

Kommentarer

Postat av: rundtillsund.se

Publicerad 2015-11-21 05:13:12

Det är mycket blod som ska pumpas runt i kroppen mot slutet av graviditeten och det gör nog att man blir väldigt varm. Kan säkert resultera i extra kli. Ring MVC om du känner dig orolig. Kram😚

Svar: Jag pratade med dom förut men hon visste typ inte vad det var 🙄😘
Sandra Nordén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela