lilltrasan

Min vecka som höggravid

Publicerad 2015-12-14 08:57:29 i Allmänt,

Veckan som var gick kanon fort. Har haft små projekt varje dag som har förgyllt mina dagar men också gjort mig aaaastrött. 

Jag var hos läkare och barnmorska i tisdags. Varit på blodprovstagningen tre ggr. Åkte in till stan och träffade söta svärmor på NK och gick och luncha. Fika med vänner. Ikea besök med Tanis samt åt middag borta två gånger. Varit på julmarknad och klätt granen. OCH för att inte glömma gjort i ordning Nathalies rum och städat hela övervåningen. 

I tisdags som sagt var jag hos Bm. Dom börjar vilja veta nu hur bebisen ligger i magen. Jag hade tre stycken som kom och tryckte och kände på mig och Nathalie. Kan säga att det inte var skönt och det ilade i hela underlivet när de höll på. Eftersom alla tre var osäkra så ska jag tillbaka dit nu på onsdag och om de fortfarande är osäkra får jag göra ett ultraljud. Jag hoppas de är osäkra. Alltid kul att kika på sin lilla dotter.

I lördags var alla i föräldrargruppen hembjudna till ett av paren. Det blev knytis i form av Tacos! Mmm älskar tacos❣ Så himla kul att vi alla klickade och det slutade med att vi tjejer satt och pratade om allt med graviditet, förlossning, barnuppfostran osv. Medans killarna var på övervåningen och spelade biljard, pingis och tv-spel. 😂
Tydligen har vår föräldrargrupp blivit känd på Mvc. Vi kallas den berömda föräldragruppen haha. Så roligt! 😄





Våran nya familjemedlem, Julpingvinen. 


Vi avslutade hela veckan med en asgod äppelpaj 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela